Balul bobocilor la Liceul Teoretic „Ion Neculce”

După cum vă puteți imagina, în următoarele momente veți avea parte de părerea mea personală, legată de balul bobocilor 2017, al Liceului Teoretic „Ion Neculce”, Tîrgu Frumos. Pentru a face lucrurile să fie cât mai clare și bine puse la punct, vă voi prezenta o listă pe categorii a lucrurilor ce au avut loc la bal.

1. Aspectul biletelor:
Voi începe cu detaliile, pentru că după cum bine știți, detaliile fac diferența. Așadar, biletele au arătat grozav. Culorile alese, modelul, textul, toate au fost gândite până la cel mai mic punct și asta s-a văzut din plin. Pot să vă spun că oricine a văzut unul dintre biletele de la bal, a rămas plăcut surprins de aspectul acestuia. 

2. Promovarea balului în liceu:
La nivelul liceului promovarea balului a cam scârțâit puțin. În liceu am întâlnit afișe cu informații utile despre bal, însă doar atât. Cel puțin atât am vazut eu. Cred că ar mai trebui lucrat la acest aspect pe viitor, chiar dacă totul este la nivel de liceu. Însă nu voi trece cu vederea faptul că popularitatea acestui bal al bobocilor a fost dintotdeauna enormă. Foarte multe persoane din afara liceului, foști elevi, persoane din localitate și din afară localității au auzit de acest eveniment și s-au integrat în mulțime. Din punctul meu de vedere, acest lucru arată că liceul a reușit ca în fiecare an să facă performanță. 

3. Organizarea:
Aici sunt foarte multe lucruri de menționat. Voi începe prin a spune că gestionarea biletelor pentru acest bal a fost dezamăgitoare. S-au distribuit doar câte șase sau șapte bilete pe clasă,  ceea ce mi se pare chiar foarte puțin comparativ cu numărul celor care și-ar fi dorit să vină la bal, dar nu au prins un bilet. Mă gândesc că pe viitor s-ar putea face ceva în privința acestui lucru.
Locul unde s-a desfășurat acest eveniment a fost Casa de cultură din orașul nostru. Un loc mic și strâmt comparativ cu numărul persoanelor care erau prezente în sală. Nu toată lumea a avut un loc unde să se așeze, sala a fost foarte plină și mulți au stat în picioare. Sper ca data viitoare sa fie ales un loc mult mai spațios, având în vedere că balul este foarte cunoscut și are un număr foarte mare de specatori.
Succesiunea evenimentelor a fost foarte bine organizată. Totul a avut fluiditate, fiecare clipă aducând noi surprize și momente artistice ce au încântat audiența și nu îți dădeau voie să te plictisești. Au mai existat uneori mici pauze care puteau să plictisească, dar prezentatorii și-au făcut foarte bine treaba și au menținut o atmosferă plăcută. Totodată, organizarea bobocilor mi-a plăcut în mod deosebit. Fiecare a știut când trebuie să intre și ce are de făcut. De asemenea, țin să menționez că organizatorii acestui bal au fost elevii de clasa a XI-a ai Liceului Teoretic „Ion Neculce” care, din punctul meu de vedere, au facut o treabă grozavă. Cu îndrumarea profesorilor au reușit să organizeze un eveniment deosebit. Vreau să-i felicit pe această cale pe toți tinerii și profesorii care au contribuit cu timpul, energia și creativitatea lor. Cam atât despre organizare. Să mergem mai departe.

4. Momentele artistice:
Încep prin a spune un simplu wow. Chiar a fost wow. Nici nu pot spune de câte ori mi s-a făcut pielea de găină. Dansuri, cântece, folclor, teatru, toate la un loc au format cel mai spectaculos bal al bobocilor pe care l-am văzut. Dansurile care au fost prezentate m-au lăsat cu gura căscată. Am avut parte de dansuri contemporane și populare, toate având farmecul lor și impresionând prin modul în care au fost executate. Vedeam pe fețele celor care dansau emoție, trăire, pur și simplu unii dintre cei care au avut un astfel de moment mi-au transmis emoțiile lor. 
Soliștii nu m-au lăsat o secundă fără să fiu impresionat. Majoritatea celor care au cântat au voci minunate, cu ajutorul cărora transmit tot ceea ce simt ei în momentul în care cântă. Am auzit cei mai talentați oameni din oraș doar pentru șapte lei, prețul unui bilet. Totodată, pielea de găină nu a întârziat nici aici să apară. Să nu uit de faptul că și în această ediție a balului bobocilor, a fost promovat folclorul românesc, lucru care m-a lăsat impresionat. Toate dansurile și cântecele tradiționale au fost la cel mai înalt nivel, ținând sala „în priză". Terminând și cu aceste aspecte, zic să continuăm. 

5. Bobocii:
În primul rând, vreau să felicit toți participanții. Au fost energici, au avut carismă, eleganță și au știut ce au de făcut. Fiecare dintre ei a avut un filmuleț de prezentare a cuplului. O super idee!
Am văzut multe videoclipuri impresionante și reușite, însă unul dintre ele mi-a rămas în cap. Cel în care bobocii se aflau la aeroportul din Iași și au coborât din avion. Am rămas uimit să văd că au ajuns până la aeroport pentru a face filmarile și chiar au putut să profite de prezența avioanelor și să le folosească. De asemenea, tinerii liceeni s-au descurcat de minune la problele la care au fost supuși. Cel mai mult mi-a plăcut proba talentelor, unde, cred eu că bobocii au pus cel mai mult suflet, pentru că acolo sunt de fapt ei. 

6. Tematica:
Aici o să fiu scurt, însă nu vreau să trec cu vederea faptul că tema aleasă, „vestul sălbatic",  a fost o alegere inspirată. De ce? Pentru că este o trecere mare de la Hollywood, tema balului de anul trecut, la cowboy. A fost ceva neașteptat, inovativ și foarte creativ. De asemenea, ținutele organizatorilor și cele ale bobocilor au fost în temă. Chiar simțeai pe scenă o atmosferă western. 
Felicitări celor care au avut această ideie și inițiativă. 

În concluzie, balul bobocilor 2017, organizat de Liceul Teoretic „Ion Neculce” a fost unul dintre cele mai reușite, frumoase, creative și minunate evenimente organizate de elevi și profesori din ultimii ani. Distracție, atmosferă plăcută, fericire, tinerețe, sunt foarte multe cuvinte ce pot descrie această ediție  reușită a balului bobocilor 2017.


Autor: Octavian Moldovanu



Niciun comentariu