Arta din sufletul lui Mihai

Mihai Gaciu este un tânăr în vârstă de 21 de ani din satul Boureni. 

Mihai, copil fiind, își arăta dragostea faţă de muzică, fredona cântece și asculta diferite melodii. „De mic copil îmi plăcea să fredonez și să ascult muzică!”

La vârsta de 13 ani când vocea i s-a mai dezvoltat și-a dat seama că vocea lui are ceva special. Acesta crede că unde pui pasiune, va ieși cu siguranță ceva frumos. „Sunt oameni care cântă mai bine decât tine. Sunt oameni care cântă mai rău decât tine, dar nimeni nu poate cânta ca tine,  deoarece vocea ta este unică.”

Când urcă pe scenă este fericit și motivat să dea tot ce este mai bun din el. Se simte împlinit când observă că celor care îl înconjoară le place ceea ce el face și că le-a transmis emoțiile lui. „Asta face un artist, transmite ceva publicului. Mi s-a întâmplat de multe ori să mi se spună că le-am făcut ziua mai frumoasă și că le-am pus zâmbetul pe buze după un spectacol. Asta mă face fericit, că am reușit să transmit ceva prin muzică.”

Cea mai importantă prestație a sa este cea alături de cunoscuta cântăreață,  Antonia, pentru că dânsa i-a spus că s-a descurcat bine și că nu a mai văzut un moment ca al lui. Părerea acesteia a contat foarte mult pentru Mihai, deoarece ea este un artist internațional, care își poate da seama dacă într-adevăr el are talent. „Asta m-a motivat foarte mult și mi-am spus dacă unui artist îndrăgit i-a plăcut, sigur am ceva de arătat”.

Mihai visează la o carieră în muzică, pentru că îi place tot ce ţine de artă. Acesta are credința că prin artă lumea poate să se schimbe. „Vreau ca prin muzica mea să fac o lume mai bună, mai visătoare, mai iubitoare. Vreau să fac asta deoarece prin intermediul muzicii pot exprima tot ce simt.”

Îi este greu să aleagă un singur gen muzical preferat. Unul dintre ele ar fi poprock-ul, pentru că îi dă o stare de bine datorită faptului că acesta este foarte energic, precum și pentru că te poţi exprima liber. Pe lângă poprock îi mai place muzica folk, rock-ul clasic, muzica clasică, opera și orchestra.
Tânărul se relaxează făcând sport și mergând prin diferite tabere. Locurile în care se simte cel mai bine sunt Vama Veche și Tabăra Nemţișor. „Este o experiență super să cânţi la un foc de tabără împreuna cu o gașcă cool, mergând la diferite evenimente și concerte.”

Chitara este instrumentul său preferat, dar mai știe câteva acorduri sau armonii la pian, blok flote, harmonica și ukulele.
Fiind un adolescent cu gândire pozitivă,  nu a vrut niciodată să renunțe la pasiunea sa, pentru că asta îl face fericit. „Toată viața voi cânta. Îmi imaginez și casa mea care va avea un living mare cu un grand piano în mijloc și acolo vor fi momentele mele de recreaţie.”

Chiar dacă nu are suficient timp pentru toate pasiunile sale, el încearcă să se bucure de fiecare cât de des poate. Cele mai bune rezultate le-a obținut în teatru, muzică și dans. Totuși, el mai are talent și în practicarea beatbox-ului. „În beatbox te poți juca cum vrei. Să invetenzi pe moment, să creezi sunete noi și ritmuri. Beatboxul îmbunătăţește dicţia,  spontaneitatea si creativitatea.”

Băiatul are mai multe piese compuse de el, dar acestea vor rămâne un mister deocamdată. Mihai Gaciu este un adolescent plin de energie și voie bună care va purta mereu muzica în sufletul său.


Text: Ștefana Vintilă
Ilustrație: Mădălina Mujdei



Niciun comentariu